Internetowa księgarnia ebooki audiobooki bajki eGazety czasopisma ksiąźki

eBook - Praktyczny poradnik dla początkujących inwestorów

czwartek, 21 sierpnia 2008


Autor: Zbigniew Piątek

Data wydania: 08.06.2006

Liczba stron: 82

Wydawca: Dobry eBook

ISBN: 978-83-60863-02-2
Opis:
„Jak zarobić na giełdzie”
Kto jeszcze chce dowiedzieć się co trzeba robić, aby zarobić jak najwięcej w jak najkrótszym czasie, ponosząc optymalne ryzyko


Właśnie stoisz przed wyborem.

Możesz opuścić tę stronę i spróbować uczyć się na własnych błędach, testując różne taktyki inwestycyjne. Wiedz, że czeka Cię trudne zadanie szukania własnej drogi...

ALBO

Możesz oprzeć się na rzetelnej wiedzy i skorzystać z istniejących i uznanych metod, które pozwalają osiągnąć maksymalny zysk, który jest do osiągnięcia.

Ponieważ poważnie myślisz o inwestowaniu na giełdzie wybór jest prosty, prawda?

A teraz, skoro już TO ustaliliśmy, poznaj czego dowiesz się z poradnika:

* od czego zacząć, aby móc samodzielnie inwestować na giełdzie,
* jakie są koszty samodzielnego inwestowania,
* akcje, obligacje, kontrakty, opcje, czyli czym można handlować,
* na czym się najszybciej zarabia i jaki tak naprawdę można osiągnąć zysk na giełdzie,
* jak interpretować wskaźniki AF,
* czym jest analiza techniczna i jak ją analizować,
* na temat koniunktury i jej wpływie na inwestycje,
* czym jest arbitraż i uśrednianie,
* na czym polega gra z trendem,
* dlaczego tak ważna jest dywersyfikacja,
* o wpływie płynności na inwestycje,
* czym jest daytrading,
* o strategiach inwestycyjnych przedstawionych na konkretnych przykładach,
* na czym polega System Progresywnego Inwestowania.


A ponadto poznasz „język giełdy”, dzięki słownikowi terminów, który zawiera ponad 200 haseł bezpośrednio związanych z problematyką inwestowania na giełdzie przez drobnych inwestorów.

FAKT: Ani w banku, ani w żadnym funduszu nie da się zarobić więcej niż samodzielnie inwestując na giełdzie.


A inwestowanie nie wymaga tajemnej wiedzy dostępnej jedynie doradcom inwestycyjnym.

Pomyśl!
Nie musisz płacić pośrednikom – możesz sam zająć się inwestowaniem swoich pieniędzy

Teraz masz szansę skorzystać z wiedzy i 14-letniego doświadczenia autora tego poradnika i poznać te same nowatorskie strategie i systemy, które SAM wykorzystuje i dzięki którym za kilka lat być może będzie o nim głośno.

Kusząca perspektywa, prawda?

Od autora

Pierwsze akcje kupiłem w 1993 r. i pamiętam, że bardzo pieczołowicie wybrałem spółki do swojego pierwszego portfela, a były to: Żywiec, Wedel, Elektrim i WBK. Kiedy mój zysk osiągnął 100% wziąłem kredyt na zakup akcji, co stało się przyczyną mojego bankructwa.

Po jakimś czasie znów kupiłem akcje i zawsze już miałem jakieś akcje na rachunku maklerskim, ale nie przyniosło mi to żadnych imponujących zysków, może poza akcjami BPH i świadectwami udziałowymi NFI.

Kiedy zacząłem „grać na kontraktach” także dostałem od rynku bolesną nauczkę, choć tym razem nie straciłem wszystkiego to jednak strat jeszcze nie udało mi się odrobić.

Od 2003 r. zacząłem uczestniczyć w dyskusjach na forum pl.biznes.wgpw i w ten sposób moje poglądy i wiedza na temat giełdy zdobyta z lektur, ostatecznie się ugruntowała. Myślę, że na temat rynku już niczego nowego się nie dowiem.

Na początku 2005 r. opracowałem system identyfikacji trendów oparty na permanentnej optymalizacji parametrów kanału trendowego, który nazwałem GAOST. Około pół roku później opracowałem system zarządzania ryzykiem oparty na metodzie progresywnego inwestowania do gry na kontraktach terminowych i połączyłem go z identyfikacją trendów.

Obecnie inwestuję w indeks TECHWIG według opracowanych przez siebie metod, a w wolnym czasie próbuję uświadamiać nowicjuszom to czego zrozumienie zajęło mi tyle lat, a mianowicie, że problem nie polega na tym, że tak trudno znaleźć sposób pomnożenia swojego kapitału na giełdzie, ale na tym, że tak trudno zaakceptować fakt, że nie da się tego zrobić tak szybko jak byśmy chcieli.

A zatem.

Jeśli chcesz zaoszczędzić sobie poszukiwania metod zarabiania na giełdzie na własną rękę i skorzystać z gotowych rozwiązań, to ten poradnik jest dla Ciebie.

Jeśli chcesz poznać prawdę na temat tego JAK i ILE można zarobić, a także jak się zarobić nie da, to ten poradnik jest dla Ciebie.

Jeśli jesteś człowiekiem ambitnym i dbającym o swoją finansową przyszłość, to ten poradnik również jest dla Ciebie.
Specjalny prezent dla Ciebie

Złóż zamówienie już teraz, a wraz z eBookiem otrzymasz specjalny prezent – kalkulator inwestora.

Kalkulator może posłużyć do wyrobienia sobie opinii na temat zysków, które można osiągnąć, inwestując w akcje. Może być także pomocny przy rzeczywistym inwestowaniu. Wprowadzając różne parametry inwestycji można natychmiast ocenić jaki to mogłoby dać efekt.
Tagi:analiza, analiza finansowa, biznes, dlaczego, dobry ebook, e-książki, efekt, ekonomia, fakt, finanse, forum, giełda, gra, inwestowanie, jak, język, kredyt, nie, wiedza, zarzadzanie


* Kup eBook - Praktyczny poradnik dla początkujących inwestorów

* Zobacz inne eBooki

* Zapraszam na mega konkurs :-)

0 Comments: